Menu

Cevey eSport Organisation søger Manager!

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Chopz 5 måneder, 1 uge siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter

Chopz
    Participant

Cevey eSport er en nyopstartet organisation som går og mangler en manager.
    Derfor er vi måske ude efter dig!

Manageren kommer til at stå for ansøgninger til eventuelle sponsorer, som kan sponsorere voice server og cs servere til organisationen.
    Senere hen vil manageren også komme til at stå for LAN planlægning primært for main holdet i organisationen.

Hvad kan vi tilbyde dig som manager i organisationen?

1. Vi kan tilbyde dig en mindre men meget velfungerende organisation, med en masse friske og flinke medlemmer.
    2. Vi har en moden og forstående gruppe af mennesker, som er villig til at hjælpe med at holde organisationen fuldt fungerende.
    3. Og så bare en masse gode stunder med organisationens forskellige medlemmer.

Fremtid?

1. Eventuel kontrakt i fremtiden.
    2. Større community med flere glade mennesker.

Hvad forventer Cevey eSport af dig som manager?

1. Vi forventer du har en alder af 18+, da en manager skal være moden og kunne sælge organisationen med ære.
    2. Du er aktiv og villig til at hjælpe organisationen med at blive større.
    3. At du laver hvad der skal laves som manager, aftalt med Owner(Chopz)
    4. Aktivitet på højt basis.

Lidt om Cevey eSports

Vi er som sagt en helt ny organisation opstartet i 2017, bestående af et casual community og 3 csgo hold.
    Der er lige pt 41 medlemmer som er aktive oftest muligt, vi vil dog gerne have mange flere med da vi gerne vil have organisationen skal vokse yderligere.

Jeg valgte at starte organisationen fordi?

Fordi jeg gerne ville tilbage til Counter-Strike: Global Offensive efter at have spildt chancen for at blive professionel. Jeg er nu for gammel til at kunne starte en karriere op som spiller,
    så jeg organisationen for hjælpe andre med at få opfyldt den drøm som jeg altid har haft.

Med Venlig Hilsen,
    Cevey eSports/Chopz
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198010943941/

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Log ind:

Aktive Turneringer

Artikler