Menu

entry/awp B/A på ESEA søger team

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Phil 6 måneder, 2 uger siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

iza
    Participant

Yo

Mit navn er Mathies og jeg er 22 år, jeg har spillet CS siden jeg var 10 og ligger lige nu B- på ESEA. Har spillet i et dansk team før hvor jeg nåede at spille en AWP rolle og en entry fragger rolle. Vi nåede aldrig så meget udover at spille en masse scrims mod alle slags teams, både mod semipros, sponsoreret teams og ganske normalle venne hold. Vi spillede også 1 dansk turnering, men blev diskvalificeret da 2 hold kammerater glemte at tænde for deres recording efter server restart. (det andet hold ville have demo fra en af vores spillere da de troede han havde WH). Efter dette blev 4 af os studenter og skulle hurtigt videre i livet, så teamet splittede selvfølgelig af de årsager.

Spiller meget aggro og elsker at være en “in your face” type spiller, det betyder dog ikke at jeg ikke kan spille disciplineret. Jeg kan de fleste standard smokes, mollys og flash spots og jeg er ikke sky for konstruktiv kritik. Jeg kigger gerne demos igennem efter scrims for at finde ud af hvad fanden jeg gjorde skidt/godt. Så hvis i er et cool hold der har brug for en spiller – TRY ME OUT

wolfydk
    Participant

hey iza

Insignas står og mangler nogen spiller

vi står nemlig og mangler en mand som dig kunne du tænke dig at vide mre om os kontakt mig på steam eller herinde 🙂

http://steamcommunity.com/id/camp-dk/

med ven hilsen:
    Insignas
    Wolfy

Phil
    Participant

Hey

Jeg hedder Philip og jeg er 15 år, jeg elsker e-sport og går meget op i det, træner hver dag for at altid at have en fordelen når jeg spiller. Mit “spilleri” går også nogle gange ud over mine eksamener, men og hvad så, man har da altid tid til at nappe et spil. Jeg er en pålidelig og engageret spiller.

Jeg har spillet på et hold før, mest awp men har også være “shot-caller” en kort periode. Jeg kan sagtens spille med rifler og andet. Jeg kan spille alle roller, og er klar på alt.

Så hvis i er et cool team der kunne være interesseret, kan i adde mig på steam og/eller skrive en bedsked. (steam accounten har ikke mange timer fordi jeg har lavet en ny jeg kun bruger til csgo)

http://steamcommunity.com/id/DefinitelyNotPhileboy/

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Log ind:

Aktive Turneringer

Artikler