Menu

Indkøb af 12 stk gaming pc'er

Dette emne indeholder 5 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  Mark 3 måneder, 4 uger siden.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Kagesen
    Participant

Hej alle,

Jeg har brug for jeres hjælp i form af kommentarer til nedenstående.

eSport Odder har et mål om engang i fremtiden at købe vores helt egne gaming computere med skærme, keyboards m.m. Det økonomiske afspekt af sådan en investering vil være en knap factor for os, da vi ikke har uanede mængder penge til rådighed. For bedre at kunne have et realistisk mål er det store spørgsmål: “Hvad koster 12 stk gamer computers inkl. skærm og andet hardware, når de skal kunne køre CS:GO, LOL, Overwatch m.m.”?

Vil i mene det er muligt at anskaffe 12 stk for 100.000 kroner?

Med hensyn til udstyr tænker jeg fx på sådan en computer: https://www.extremegaming.dk/extremedeal-1?gclid=CjwKEAjwjunJBRDzl6iCpoKS4G0SJACJAx-VJ2cewEEi7QVrvIRF8ofUC6GH84st3SIzLam1aZMBZBoCdI7w_wcB

Dog må den gerne have lidt flere RAM.

Jeres kommentarer er meget velkomne.

Sui
    Keymaster

Regn med ca. 10.000-12.000 for et sæt med pc og skærme

Kagesen
    Participant

Ok tak for svar SUI.

MortenL
    Participant

Hej Kagesen

Prøv at se sådanne noget som den her, det er ML-Data der har startet en gaming division op for nyligt så der er en del tilbud og de er i gang med en del af den type projekter, så der skulle måske være mulighed for at hente nogle tilbud ind derfra.
    Prøv eventuelt at kontakte dem på.: info@scorpiongaming.dk

Jeg tænker noget i den her stil.

Aculeus Silent Kill

Kagesen
    Participant

Tak for inspiration Morten.

Mark
    Participant

Ja nu er hverken CS:GO, lol eller owerwatch de mest krævende spil på markedet. Køber man 12 sæt på en gang, kan man helt sikkert også få en god pris. Så jeg tror jeres budget er spot on! 🙂
    Mvh Mark
    Nxtgen.dk

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Log ind:

Aktive Turneringer

Artikler